FANDOM

Bibeloty (ang. Trinkets) to nowy rodzaj pasywnej pozycji, które zostały wprowadzone w ekspansji Wrath of the Lamb.

Zapewniają one pasywne bonusy, ale naraz można używać tylko jednego z nich chyba, że posiadacz Mom's Purse wtedy można mieć dwa bibeloty. Warto jednak dodać, że mimo możliwości spotkania kilku tego samego rodzaju trinketów na jednym piętrze, nie można podnieść naraz dwóch takich samych.

Można je zdobyć:

  • Po pokonaniu wszystkich wrogów w pomieszczeniu
  • W zwykłych i złotych skrzyniach
  • Przy użyciu Fortune Telling Machine
  • W Super Secret Room
  • Po wysadzeniu Slot Machine
  • Przy podnoszeniu przedmiotu o nazwie Box
  • Możliwe jest upuszczenie jednego z nich przez Bum Friend
  • Po pokananiu Matki (Tylko The Polaroid)
Wygląd Nazwa Efekt Adnotacja
Shape675.png
???'s Soul Pojawia się Brother Bobby i lata powoli po pokoju strzelając długimi przenikającymi i naprowadzający na cel łzami. Odblokwane po ukończeniu The Chest przez ???.
55px-Aceofspades.png
Ace Of Spades

Zwiększa szansę na znalezienie Kart Tarota lub Zestaw Kart.

Ze Skał X mogą wypadać karty.

70px-Bloodypenny.png
Bloody Penny Daje 50% szans na wypadnięcie 1/2 serca kiedy zbierane są pieniądze. Odblokowane po ukończeniu Cathedral przez Samsona.
65px-Burntpenny.png
Burnt Penny Daje 50% szans na wypadnięcie bomby kiedy zbierane są pieniądze. Odblokowane po ukończeniu Large Marge Challenge.
55px-Counterfeitpenny.png
Counterfeit Penny Daje 50% szans na podniesienie wartości monety o 1. Odblokowane po ukończeniu Isaac Was Good Today Challenge.
50px-Childsheart.png
Child's Heart Zwiększa szanse na wypadnięcie serca po wyczyszczeniu pokoju, z wroga itp.
60px-Cancer.png
Cancer Podwaja aktualny poziom Łzy (szybkostrzelność)
50px-Shape677.png
Cain's Eye Podczas startu w początkowym pokoju jest 25% szans, że zadziała jak The Compass. Odblokowane po ukończeniu The Chest przez Cain'a.
60px-Cursedskull.png
Cursed Skull

Jeżeli zdrowie Izaaka sprowadza się do 1/2 serca, Isaac zostaje przeniesiony do losowego pokoju.

W przypadku grania Blue Baby każdy cios zakończy się teleportacją.

40px-Curvedhorn.png
Curved Horn Zwiększa obrażenia o 2. (niezależnie od mnożnika naszej postaci). Odblokowane po ukończeniu Cathedral przez Judas'a.
Shape678.png
Eve's Bird Foot Daje szanse na przywołanie "Dead Bird" gdy zostaniemy zaatakowani w pokoju. Odblokowane po ukończeniu The Chest przez Eve.
60px-Flattenedpenny.png
Flat Penny Daje 50% szans na wypadnięcie klucza po zebraniu pieniędzy.
55px-Fishhead.png
Fish Head Gdy gracz otrzyma obrażenia, wróg zostaje zaatakowany przez przywołane muchy. Odblokowane po ukończeniu Lord of the Flies Challenge.
45px-Goathoof.png
Goat Hoof Zwiększa prędkość o 0.15.
60px-Shape672.png
Isaac's Head Daje graczowi odciętą głowe Isaac'a która strzela przenikającymi łzami. Odblokowane po ukończeniu The Chest przez Isaac'a.
50px-Isaacsfork.png
Isaac's Fork

Poprzez wyczyszczenie pokoju może uzdrowić o 1/2 serca  (25% szans)

60px-Shape674.png
Judas's Tongue Przedmioty w Devil Room kosztują tylko 1 serce, niedotyczy serca duszy (koszt się nie zmienia) Odblokowane po ukończeniu The Chest przez Judas'a.
60px-Shape679.png
The Left Hand Zmienia wszystkie zwyczajne skrzynki na Red Chest. Posiadanie tego przedmiotu w The Chest, sprawi, że nie otrzymamy przedmiotów z otwartych skrzynek. Odblokowane po zabiciu Ultra Pride.
50px-Libertycaphirez.png
Liberty Cap

Daje 25% szansy na losowy Efekt z grzybów, jak również odpowiadający mu efektów wizualnych przy wejściu do pokoju.

Liberty Cap może również dać ci efekt kompasu, co jest bardzo przydatne, jesli koniecznie chcemy znaleźć jakiś pokój.

50px-Luckytoe.png
Lucky Toe Zwiększa szansę na wypadnięcie losowego przedmiotu po wyczyszczeniu pokoju. Odblokowane po ukończeniu 7 Years Bad Luck Challenge.
60px-Shape673.png
Maggy's Faith Daje jedno wieczne serce gdy zaczynamy poziom. Odblokowane po ukończeniu The Chest przez Maggy.
40px-Matchstick.png
Match Stick Zwiększa szansę na wypadnięcie bomby po wyczyszczeniu pokoju, z wroga itp.
55px-Amissingpage.png
A Missing Page 5% w celu wywołania efektu Necronomicon w momencie obrażeń.
45px-Momspearl.png
Mom's Pearl Daje 10% szans na pojawienie się serca dusz zamiast zwykłego serca.
45px-Pinkyeye.png
Pinky Eye Daje 10% szans na strzelenie zatrutą łzą.
65px-Thepolaroid.png
The Polaroid

Gdy poziom zdrowia gracza spada do połowy serca daje czasową nieśmiertelność. Daje możliwość przeniesienia sie do The Chest przez Cathedral.

Odblokowane po ukończeniu Cathedral sześć razy.
35px-Pushpinhirez.png
Push Pin 10% szans na strzelenie przenikającą łzą.
55px-Redpatch.png
Red Patch Kiedy zostaniesz zraniony masz 20% szans na zwiększenie obrażeń, jak przy użyciu Razor Blade.
40px-Rustedkey.png
Rusted Key

Bibelot z błędem - nie ma żadnego efektu od v1.48

W poprzednich wersjach zwiększa szansę na otrzymanie klucza lub złotej skrzyni po wyczyszczeniu pokoju o 5%

Zwiększa również szanse na wypadnięcie klucza, kiedy otworzymy skrzynię o 66%

55px-Safetycap.png
Safety Cap Zwiększa szansę na wypadnięcie pigułek. Umożliwia wypadanie tabletek ze Skał X.
Shape676.png
Samson's Lock Daje szansę na podniesienie obrażeń zadawanych przez Isaac'a po zabiciu jednego z przeciwników w pomieszczniu. Kiedy premia osiągnie największą wartośc Isaac i jego łzy zmienią kolor na czerwony. Odblokowane po ukończeniu The Chest przez Samson'a.
55px-Tickhirez.png
The Tick

Kiedy Isaac wejdzie do pomieszczenia z bossem przeciwnik posiada 15% mniej życia. Przywraca jedno serce Isaac'owi

Nie może zostać zamieniony na inny bibelot.

55px-Umbilicalcord.png
Umbilical Cord Gdy zdrowie jest doprowadzone do połowy jednego czerwonego serca, przywołuje Little Steve na 1 pokój.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki