FANDOM

Boil

Boil.png

Boil (ang kipiel, czyrak) - Przeciwnik spotykany w  The Depths, spawniony też podczas walki przez Gurdy i zieloną wersję Chub. Boil się nie porusza, za to zachowuje się w specyficzny sposób: po wejściu do pomieszczenia lub zespawnieniu jest mały i "niedojrzały". Z czasem powiększa się do pewnego momentu - wtedy posiada atak - co chwilę wystrzeliwuje w losowym kierunku kule. Obrażenia zadane Boil zmniejszają go aż w końcu całkowicie znika.

Gut

Green boil.png

Gut (ang jelito, kiszka, zwężenie drogi) - Potwór z dodatku Wrath Of The Lamb. Występuje w Necropolis. Cechą odróżniają go od Boil jest spawn - zamiast wyrzucania kilku kul wyrzuca jedną kulę-bombę, zadającą serce obrażeń (jak Sloth).

Sack

White boil.png
Sack (ang torba, worek) -' Potwór z dodatku Wrath of The Lamb. Występuje w Cellar i niżej. W odróżnieniu od innych potworów z tej rodziny nie strzela pociskami tylko pająkami. Tak  samo jak inne przed wypuszczeniem pajaka musi najpierw "dojrzeć". Zmniejsza się pod wpływem łez.

Walking Boil

Walking Boil.png
Walking Boil- moblina wersja Boila spotykana tam gdzie on. W odróżnieniu od jej statycznego odpowiednika nie musi "dojrzewać" i uderzanie jej nie powoduje spadku wielkości.

Walking Gut

Walking green boil .png
Walking Gut- tak samo jak poprzednik jest mobilną wersją swojego imiennika. Tak samo nie kurczy się pod wpływem łez i nie potrrzebuje czasu na dojrzewanie. Strzela w losowe miejsca.

Walking Sack

Walking cocoon.png
Walking Sack- Moblina wersja Sack, spawnuje pająki, nie kurczy się i nie dojrzewa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki