FANDOM

Book of Shadows

Book of Shadows.png

Wygląd Isaaca/przedmiotu po zebraniu/użyciu

Binding-of-Isaac-Book-of-Shadows.jpg

Wygląd łez po zebraniu

N/A

Rodzaj Przedmiotu

Aktywowany

Wiadomość po zebraniu

Space to use

Film

link={{{video}}}

ID przedmiotu
{{{item ID}}}

Miejsce w kolekcji:
(Strona A, Kolumna 5, Rząd 7)

Czas do naładowania:
3

Można go znaleźć w:
Library
Treasure Room

Odblokowany po:
N/A

Działanie

Po aktywowaniu gracz otrzymuje 10 sekundową tarcze powstrzymującą wszelkie obrażenia, chroniącą przed utratą serc.

Farmienie

  • Bardzo prostym jest wykorzystanie umiejętności tej książki do zdobycia znacznych ilości pieniędzy i przedmiotów, ten przedmiot pozwala ci na korzystanie z Blood Donation Machine Devil Beggar, Sacrifice Room, IV Bag oraz wchodzenie i wychodzenie z Curse Room bez ponoszenie żadnych kosztów.

Strategie

  • W związku z tym, że Book of Shadow, należy do grupy przedmiotów aktywowanych po naciśnięciu spacji przedmioty takie jak Habit, 9 Volt and The Battery świetnie zmniejszają czas naładowania, zwiększając tym samym efektywność tego przedmiotu.
  • The Virus również jest bardzo przydatnym przedmiotem, gdyż mimo braku otrzymywania obrażeń, nadal zarażamy przeciwników, tym sposobem możemy bardzo łatwo zadawać ogromnej wysokości obrażenia, przez zwykłe podejście do przeciwnika.
  • IPECAC bardzo trudny do opanowania przedmiot w połączeniu z tą książką staje się strasznie prosty. Po Aktywacji przedmiotu po prostu wbiegamy w przeciwników i strzelamy prościutko w nich, wybuchowe pociski rozbiją się na przeciwnikach, a nas nie zranią. Taka kombinacja w prosty sposób zabije większość potężnych bosów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki