FANDOM

Greed
Chciwość jest jednym z minibossów należących do siedmiu grzechów głównych. Spawnuje się w Sklepie lub Secret Room. Ten mini boss jest powieszony na sznurze. Kiedyś był kupcem.

Jego atak to strzelanie trzema kulami krwi z ust i przyzywa 2 Hopper gdy trafi gracza swoja strzałą gracz traci 2 Centy.

Po pokonaniu Greed wybucha groszami. Może również upuścić przedmiot Steam Sale po śmierci. Greed pojawia się jako zwykły wróg w Sheol. Im niższy poziom i ilość monet tym większe szanse napotkania go.

Jeśli posiadasz Compass a nie Treasure Map jesteś w stanie zobaczyć Greed w Secret Room.

Informacje o walce:

Chciwość jest jednym z trudniejszych grzechów do walki, ponieważ jego potrójne strzały są szybkie i nie wydają dźwięku wystrzału. Żeby go pokonać w najprostrzy sposób, po prostu trzeba od niego się trzymać z daleka i spamować go swoimi strzałami.

SuperGreed

Super Greed

Super Chciwość jest o wiele silniejszy od zwykłego Greeda i po zabiciu go wypada o wiele więcej Centów. Wystrzeliwuje 5 strzał z ust. Gdy gracz zostanie trafiony wtedy traci 5 Centów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki