175px-Bc isaac Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
TheFallen

Fallen w pełnej krasie.

The Fallen jest bossem dodanym w Halloweenowej aktualizacji. Jest demonem który ma czerwone oczy czarne skrzydła i odwrócony krzyż na czole.

Zachowanie

Fallen atakuje na trzy sposoby:

  • dwiema falami pocisków (pierwsza po trzy, druga po cztery pociski)
  • strzela strumieniem krwi w czterech kierunkach, w pionie i w poziomie podobnym do ataku Vis, albo Gluttony.
  • wykonując szarżę w kierunku Isaac'a pędząc na niego z dużą szybkością możliwie najkrótszą trasą (będzie próbował wyprzedzić gracza). Po tym ataku zawsze następuje ten drugi- atak laserem w cztery strony.

Kiedy Fallen straci połowę zdrowia rozdzieli się na dwa miniejsze demony podobne do niego, które zachowują się i atakują w ten sam sposób jak on, ale mają o połowę mniej życia.

Strategie

Ze względu na jego ataki i nieprzewidywalność Fallen jest dosyć trudny bez dobrego zestawu itemów. kiedy Fallen ma całe zdrowie należy w niego pruć ile wlezie aż nie wykona któregoś ataku. kule najlepiej unikać biegając dookoła bossa, a laser jest niegroźny, jeśli Isaac będzie przebywał po przekątnej od niego. Jeśli jednak wykona szarżę uciekajcie od niego jak najdalej i jeśli to możliwe znajdować się po przekątnej stronie od bossa (po tym ataku zawsze następuje ten drugi).

Mając duży damage i szybkość można sobie z nim poradzić. Ważne jest, by podczas walki szybko odbierać mu jak najwięcej życia, którego ma dość dużo. Przedmioty takie jak The Book of Belial czy Necronomicon bardzo ułatwiają walkę z Fallenem. Kiedy się podzieli warto użyć Anarchist Cookbook, czy karty XIV Tower by zdjac mu mozliwie jak najwiecej zycia.

Ciekawostki

Fallena mozna spotkac takze podczas pierwszej fazy walki z Szatanem jako pomniejszego potwora.

Wypada z niego przedmiot z Devil Room

Galeria

185px-Fallen deathscreen

Fallen w Ostatniej Woli Isaaca