FANDOM

Gemini

Gemini full

Official artwork by Edmund McMillen

Piętro(a) na których występuje:
The Basement

Powiązany(i) boss(owie):
Steven
Blighted Ovum

Atak(i):
Większy:

  • Sżarżuje w kierunku postaci.

Mniejszy:

  • Strzela krwawymi łzami.
  • (Po śmierci większego) Szarżuje w kierunku postaci.

Wypadający(e) przedmiot(y):
zwykłe Przedmioty

zwykłe przedmioty z WoTL

Odblokowany po:
N/A

Punkty życia: {{{base hp}}}

Przyrost punktów życia co podłogę: {{{Stage hp}}}

Gemini to boss występujący na 2 poziomach The Basement, oraz jako miniboss w The Womb. Występuje też alternatywna wersja bliźniaków - Steven oraz nieumarła - Blighted Ovum. Jest to przeciwnik dwuczęściowy (podobnie jak Ultra Pride) składający się z:

  • Większego bliźniaka - podczas walki naciera na nas. Po szarży przystaje by zregenerować siły.
  • Mniejszego bliźniaka -  zawsze trzyma się za bratem i strzela krwawymi łzami w postać. Po śmierci brata wpada w furię (robi się czerwony) i zaczyna gonić naszą postać.

Strategia

Sama walka jest mocno nastawiona na ucieczkę i atak. Wiele zależy również od wygenerowania pokoju. Gdy padnie większy, mniejszy nie bedzie sprawiał problemu, chyba, że jesteśmy powolni.

Wersje champion

Zielony

Gemini green

Gemini zaczynają rozdzielnie jednak mały zachowuje się normalnie. Mały Gemini kiedy jest wkurzony za zabicie większego, jest wolniejszy od normalnego. Jest szansa że tylko 1 Gemini będzie zielony. W tym przypadku,jest łatwiejszy dla gracza, gdy zaczyna szarżować będzie poruszać się wolniej i jest znacznie mniej groźny.

Niebieski

Gemini blue

Gemini ten ma na początku więcej zdrowia,ale jest wolniejszy, co jest lepiej widoczne gdy duży Gemini jest niebieski.To sprawia że Gemini jest łatwiejszy, choć trzeba więcej czasu by go pokonać.Tak jak w przypadku zielonego,jest niewielka szansa że tylko mały Gemini będzie niebieski, nawiązując do tego starszy będzie normalny, ale mały będzie bardzo wolny. Łączna ilość zdrowia obu bliźniaków wzrasta.

Galeria

Ciekawostka

  • Gdy się skupimy na młodszym bracie, nie zabijając większego, po pokonaniu dostaniemy Dinner.