FANDOM

Isaac (boss)

175px-Bc isaac
Nowy końcowy boss dodany w DLC Wrath of the Lamb. Jest to klon Isaaca.

Zachowanie

Faza Pierwsza

100px-Isaac form1
Isaac leży na środku pokoju i płacze. W tej fazie Isaac strzela 12 łzami we wszystkich kierunkach. Łzy mają dość dużą prędkość. Isaac wyzwala strugi łez po trafieniu w tej fazie bitwy.

Faza Druga

90px-Isaac form2
Po utracie 1/4 życia dookoła Isaac'a pojawia się snop światła i boss podnosi się z podłogi. W tej fazie walki z nim będzie on strzelać czterema naprowadzanymi dużymi łzami. Po trafieniu Isaac nadal będzie wyzwalał strugi łez, będą jednak mniejsze niż w fazie pierwszej.

Faza Trzecia

Kiedy Isaac'owi zostanie 1/4 życia zamienia się w anioła i unosi się nad podłożem
150px-Isaac form3
uśmiechając się. Podczas tej części starcia Isaac spawnuje bez przerwy Angelic Babies, strzela salwami sześciu naprowadzanych łez, a w losowych miejscach zaczynają pojawiać się raniące wiązki światła (jak podczas walki z Conquestem). W tej fazie walki Isaac nigdy nie wyzwoli strugi łez po trafieniu.

Ciekawostki

  • Po użyciu The Bible podczas walki z Isaac'iem gracz zginie odrazu (jak podczas walki z Szatanem), chyba, że gracz jest pod ochroną The Wafer.
  • Jeżeli gracz użyje The Book of Belial, Karty XV Devil lub III Empress, szybkość ataków Isaac'a zostanie kilkakrotnie zwiększona.
  • Jeżeli zostaniemy zabici przez wiązki światła, ekran śmierci będzie pokazywał, że zabił nas Conquest.
  • Wydaje odgłosy Multigana podczas walki
  • Jego zachowanie jest takie samo jak w przypadku ???

Strategie wygrania

  1. Posiadając Mom's Knife można z łatwością zabić isaaca w przeciągu 10 sekund. Wystarczy podejść do niego na odległość z której będziemy go ranić. Przydatne są również przedmioty takie jak Halo of Flies albo Cube of Meat które będą blokować większość łez.
  2. Mając do dyspozycji Epic Fetus można stać w rogu ściany i uderzać go rakietami. Dobrym pomysłem jest mieć Mr.Mega.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki