FANDOM

MaskEvil heart

Potwór występujący głównie w Necropolis i okazjonalnie na dalszych poziomach. Składa sie on z maski, z której jednego otworu płynie struga łez i serca.

Zachowanie

Obie części potwora działają niezależnie od siebie. Maska jest niezniszczalna i działa w sposób podobny do Knighta z szybkością jego silniejszej odmiany (będzie szarżować na gracza, kiedy ten będzie blisko). Serce natomiast ma dużo życia i będzie uciekać możliwie najdalej od gracza wystrzeliwując cztery pociski w kształt "+", kiedy gracz jest krytycznie blisko. Serce musi zostać zniszczone, by zniknęła też i maska.

Mask of Infamy jest jego silniejszą wersją.

Strategia

Tych potworów zawsze jest więcej, niż jeden, więc walka z nimi, zwłaszcza na wczesnym etapie gry jest diablo-trudna. Niszczenie serc nie jest łatwe, bo mają mnóstwo życia, a maski w tym czasie nie próżnują. Warto na takie walki mieć Holy Grail, lub dowolny przedmiot, który umożliwia latanie (nie polecam The Bible, jeśli macie, bo przyda się przy Sercu Matki) - maski nie przelecą przez dziury (nie wiadomo do końca czemu), dzięki czemu można łatwo razić serca nie martwiąc się o odniesienie ran. Mając Shoop da Whoop!, Brimstone lub Epic Fetus'a można łatwo zniszczyć wroga.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki