FANDOM

MonstroII
Monstro II jest pośmiertną wersią Monstro. Wygląda tak jak Monstro, ale obdarty ze skóry w 3/4 części. Jeżeli gracz pokonał Monstro w The Basement, szansa na spotkanie Monstro II jest większa.

Zachowanie

Monstro II ma więcej życia od pierwszego Monstra. Wymiociny Monstro II strzelają podobnie do Brimstone, tylko że Monstro II strzela w lewo, górę, dół i prawo. Ma 2 ataki ze skoku, w pierwszym strzela wielkimi pociskami krwi. W 2 ataku pojawia 4 Suckers. Zawsze uruchamia te 2 ataki 2 razy z rzędu. Posiadanie Halo of Flies,forever alone albo Similare sprawia, że walka staje się łatwiejsza.  Wbrew pozorom jest prosty do pokoniania.

Strategia

Łatwym sposobem na pokonanie tego bossa jest stanąć po jego lewej lub prawej stronie i czekać aż się uśmiechnie, a następnie uciekać nad niego i strzelać łzami. Dobrym sposobem na Monstro II, gdy juz zacznie skakać to podłożyć pod jego 2 skok bombę, która zniszczy wszystkie 4 Suckers.

Innym sposobem na pokonanie bossa, jest chodzenie na lewą strone i czekać aż "wymiotuje" następnie szybko uciec w prawą stronę, jednocześnie strzelać w niego, czynność powtarzać i praktycznie boss'a mamy za sobą.

Wersje Czempion

Monstro II może również pojawić się na czerwono, co czyni go 2 razy szybszym. Natomiast przy 2 skoku spawnuje juz tylko 2 Suckers.

Red Monstro II

Filmik

Cain vs. Monstro II - TBoI 100:29

Cain vs. Monstro II - TBoI 1.4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki