FANDOM

Plaga (ang.Pestilence), jeden z czterech Jeźdźców Apokalipsy, jest bossem, którego można spotkać zamiast tradycyjnego bossa w The Caves i Catacombs.Gdy gracz zabije matkę pierwszy raz odblokowuje się on.

Pestilence może zatruć (poprzez Bean, The Common Cold, Bob's Rotten Head, Virus, Bob's Curse), ale jego ikonka nie zmieni koloru.

BC Pestilence

Plaga (ang. Pestilience)

Jest 100% szansa, że się pojawi gdy Book of Revelations jest używana w jaskiniach lub katakumbach. Podobnie do wszystkich innych zwiastunów (nie licząc Conquesta) ma 2 fazy.

Wygląd

Jest to Lenistwo na koniu. Pestilence prawdopodobnie nie żyje gdyż nie rusza się.

Faza Pierwsza

Pestilence w tej fazie ma 3 ataki :

  • Wystrzeliwanie zielonych kul podobnych do pocisków Gurgle, dodatkowo zostawiają dość dużą kałuże raniącej mazi,
  • Spawnowanie szarżujących i/lub strzelających robaków, i 3-ci to pozostawianie za sobą raniącego śladu.

Faza Druga

W tej fazie pestilence traci swoją głowe i też w tej fazie ma 3 ataki : 1-szy to koń wypluwa 2 attack fly, 2-gi to wystrzeliwanie  zielonego pocisku, który zostawia zieloną, raniącą maź i 3-ci to zostawianie za sobą maź zieloną.

Champion

Biały - zostawia za sobą spowalniającą biała maź. Zamiast glizd spawnuje pająki. strzela 6 pociskową falą (podobnie do Isaac'a lub ???)

.

Images for wikki

Champion Pestilence

The Binding Of Isaac PESTILENCE01:11

The Binding Of Isaac PESTILENCE

Więcej z Fandomu

Losowa wiki