FANDOM

Polyphemus

Polyphemus Icon 2

Wygląd Isaaca/przedmiotu po zebraniu/użyciu

Captue

Wygląd łez po zebraniu

100px-Polyphemustears

Poly Shot

Rodzaj Przedmiotu

Normalny zbieralny

Wiadomość po zebraniu

Film

Movie strip

ID przedmiotu
{{{item ID}}}

Miejsce w kolekcji:
(Strona B, Kolumna 9, Rząd 6)

Czas do naładowania:
-

Można go znaleźć w:
Treasure Room

Odblokowany po:

Jest to ogromne oko cyklopa. Nazwa przedmiotu pochodzi od Polifema, cyklopa okaleczonego przez Odyseusza.

Efekty

Isaac staje się cyklopem. Strzela ogromną łzą, jednak szybkostrzelność jest zmniejszona do minimum. Zwiększa obrażenia o 4, dodatkowo mnożąc je 2-krotnie. Jeśli łza zadaje większe obrażenia niż życie trafionego wroga (np. Fly), łza leci dalej, jednak ma już mniejsze rozmiary i obrażenia.

Interakcje

  • The Inner Eye daje nam potrójny strzał, jeśli został podniesiony wcześniej niż Polyphemus, ale rozkłada obrażenia łez, zmiejszając obrażenia każdego pocisku 3-krotnie. To samo tyczy się Mutant Spider, jednak 4 wystrzeliwane łzy dają nam 4-krotne zmniejszenie obrażeń.
  • Łączy się z Chocolate Milk, Sacred Heart i Max's Head
  • Dr. Fetus - większe obrażenia (jak przy Mr. Mega), jednak drastycznie zmniejszona szybkostrzelność.
  • Brimstone - czas ładowania lasera staje się dłuższy, jednak diablo-ogromnie zwiększa obrażenia. Jest to jedna z najlepszych kombinacji, ponieważ zabija większość bossów jednym strzałem, co sprawia walkę w The Chest nieprzyzwoicie prostą. Podobnie jest z Mom's Knife.
  • Cupid's Arrow - neguje efekt zmniejszenia łzy po zabiciu słabszego przeciwnika.
  • Technology - laser dramatycznie się zwiększa (wypełnia mniejszą część ekranu), ogromnie zwiększając obrażenia, jednak trudniej jest trafić przeciwnika.
  • Technology 2 - ogromnie zwiększa obrażenia lasera, nie zmieniając jego szybkostrzelności.
  • Mom's Eye - daje 100% szansę na wystrzelenie łzy z tylnego oka.
    • Mając jednak Loki's Horns, łzy nie zawsze wystrzelą we wszystkie strony. Jeżeli gracz zbierze te trzy przedmioty, każda wystrzelona łza będzie leciała w 4 kierunkach.
  • Tough Love - wielki ząb jest w stanie trafić kilku wrogów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki