FANDOM

Przedmioty są nieodłączną częścią gry The Binding of Isaac. Zmieniają one statystyki, wygląd, umiejętności i wiele innych rzeczy.

Oryginalny The Binding of Isaac ma 196 przedmiotów, a z dodatkiem Wrath of the Lamb - 268. W Rebirth ich liczba zwiększa się do 343, a w Afterbirth - do 439.

Przedmioty nigdy nie znikają same z piedestału. Zawsze można je podnieść później, chyba że gracz wszedł do nowego poziomu.

Podobne do przedmiotów są Bibeloty, Pigułki, Karty i Runy.

Rodzaje przedmiotów

W grze istnieją dwa główne rodzaje przedmiotów:

  • Aktywowane - działają tylko po użyciu (przyciśnięcie Spacji). Aby skorzystać z nich ponownie, muszą zostać naładowane. Jeden element słupka naładowania wypełnia się po wyczyszczeniu jednego pokoju. Są jednak przedmioty ładujące się co kilka sekund. Przedmioty aktywowane zajmują miejsce w lewym górnym rogu, a po wzięciu jednego można zmienić go na inny. Jednak tylko jeden przedmiot takiej kategorii może być trzymany.
  • Pasywne - wpływają na gracza od razu po podniesieniu. Mogą zwiększać statystyki, zmieniać amunicję Isaac'a lub dawać efekty łzom. Niektóre z nich mają efekty ujawniające się w pewnych okolicznościach (większość z nich zależy od poziomu Szczęścia). Przedmioty zbieralne mogą zostać zamienione niektórymi aktywowanymi przedmiotami jeszcze przed podniesieniem (The D6), a nawet po (D4, D100).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki