FANDOM

Przedmioty aktywowane

Nazwa Ikona Efekt Ładowanie
Box Of Friends Box Of Friends Icon.png

Po użyciu podwaja liczbę posiadanych sojuszników w obecnym pokoju.

4
D12 D12 Icon.png

Zmienia kamienie na inne przeszkody.

3
D7 D7 Icon.png

Resetuje aktualny pokój, spawnując wszystkich zabitych wcześniej wrogów.

3
D8 D8 Icon.png

Losowo zmienia wszystkie statystyki postaci.

4
Diplopia Diplopia Icon 50px.png

Klonuje wszystkie przedmioty do podniesienia oraz piedestalne w obecnym pokoju. Znika po użyciu.

Jednorazowe użycie
Friendly Ball Friendly Ball Icon.png

Wyrzucona piłka więzi w sobie trafionego wroga. Ponowne użycie przedmiotu spawnuje zauroczoną wersję złapanego wcześniej potwora. Może ona pomagać postaci w dowolnej liczbie pokoi do momentu swojej śmierci.

4
Glass Cannon Glass Cannon (item) Icon.png

Po użyciu zmniejsza życie postaci do połowy serca, niezależnie od typu posiadanych serc, i wystrzeliwuje ogromny pocisk przelatujący przez wrogów i przeszkody. Zadaje on bardzo duże obrażenia.

3 sekundy
Glowing Hour Glass Glowing Hour Glass Icon.png

Przenosi Isaac'a do poprzedniego pokoju, resetując wszystko do stanu "przed". Dotyczy to podniesionych przedmiotów i straconych wcześniej serc.

2
Jar Of Flies Jar Of Flies Icon.png

Po zabiciu wroga do słoika będzie dodawana mucha - przedmiot może pomieścić maksymalnie 20 owadów. Po użyciu spawnuje odpowiednią ilość Blue Flies.

Brak
Kidney Bean Kidney Bean Icon.png

Isaac pierdzi, rzucając urok na wszystkich wrogów w pobliżu.

2
Mega Bean 45px-Mega Bean Icon.png

Zamraża wszystkich wrogów w pokoju na kilka sekund i zadaje im obrażenia. Potwory otaczające Isaac'a zostają dodatkowo zatrute, a na wprost postaci pojawia się duża liczba kolców.

3
Mega Blast Mega Blast Icon.png

Po użyciu Isaac wystrzeliwuje ogromny laser - jeden z ataków Mega Satan'a. Zadaje on ogromne obrażenia, znika po 15 sekundach i jego efekt może przenosić się z pokoju na pokój. Podczas używania odrzuca postać do tyłu.

12
Mine Crafter Mine Crafter Icon.png

Po użyciu pojawia się beczka z trotylem (TNT), którą można przesunąć w dowolne miejsce i użyć do zniszczenia skał oraz wrogów. Ponowne użycie przedmiotu sprawia, że ładunek można zdetonować.

1
Mom's Box Mom's Box Icon.png

Spawnuje losowy bibelot oraz podwaja jego efekt.

4
Placebo Placebo Icon.png

Kopiuje efekt trzymanej przez Isaac'a pigułki. Nie działa na karty i runy.

4
Tear Detonator Tear Detonator Icon.png

Po użyciu roszczepia wszystkie łzy postaci będące na ekranie. Działa podobnie jak Isaac's Tears.

1
Teleport 2.0 Teleport 2.0 Icon.png

Teleportuje Isaac'a do losowego nieodkrytego pokoju. Jeśli postać była we wszystkich pomieszczeniach, włącznie z sekretnymi pokojami oraz Devil/Angel Room, przenosi ją do I AM ERROR. Przedmiot użyty w pokoju z wrogami przenosi bohatera do poprzedniego pomieszczenia.

4
Ventricle Razor Ventricle Razor Icon.png

Tworzy niebieski i pomarańczowy właz. Po wejściu do jednego Isaac teleportuje się do drugiego.

Brak
Wooden Nickel Wooden Nickel Icon.png

Po użyciu daje 50% szans na spawn losowej monety (1¢, 5¢ lub 10¢)

1

Przedmioty pasywne

Nazwa Ikona Efekt
8 Inch Nails 8 Inch Nails Icon.png

Zwiększa obrażenia o 1.5 oraz zamienia łzy Isaac'a na gwoździe ze wzmocnionym odrzutem.

Athame Athame Icon.png

Po otrzymaniu obrażeń tworzy wokół Isaac'a czarny pierścień raniący wrogów.

Betrayal Betrayal Icon.png

Po otrzymaniu obrażeń rzuca urok na wszystkich wrogów sprawiając, że atakują się nazwzajem.

Binky Binky Icon.png

Zwiększa szybkostrzleność i daje jedno serce dusz, zmiejszając jednocześnie rozmiar Isaac'a.

Black Powder Black Powder Icon.png

Postać zostawia za sobą czarny proszek. Chodzenie po torze w kształcie okręgu sprawia, że na podłodze tworzy się pentagram, zadający wrogom 10 pkt. obrażeń na sekundę.

Bomber Boy Bomber Boy Icon.png

Daje 5 bomb. Ponadto zasięg ich eksplozji zwiększa się czterokrotnie, dwukrotnie w pionie i poziomie. Efekt dotyczy także Troll Bomb.

Bumbo Bumbo Icon.png

Po podniesieniu pojawia się sojusznik zbierający z pokoju wszelkie monety. Może on ewoluować do maksymalnie czwartego poziomu, zbierając 6 centów (12 dla ostatniej formy). Na drugim etapie rozwoju Bumbo zyskuje ciało i przemieszcza się po pokoju. Trzeci poziom sprawia, że sojusznik strzlela w tym samym kierunku co Isaac. Na poziomie czwartym, Bumbo przestaje strzelać łzami, zaczyna za to zadawać wrogom obrażenia przez dotyk, czasami spawnując bombę. Ponadto zbiera monety i spawnuje w zamian inne podnoszone.

Bursting Sack Bursting Sack Icon.png

Od momentu podniesienia wszystkie typy pająków przestają atakować Isaac'a.

Cambion Conception Cambion Conception Icon.png

Po otrzymaniu okreslonej liczby obrażeń spawnuje na stałe losowego sojusznika z Devil Room.

Car Battery Car Battery Icon.png

Podwaja efekt przedmiotu aktywowanego po jego użyciu.

Censer Censer Icon.png

Spawnuje małą kadzielnicę, którą otacza duża aura spowalniająca wszelkich wrogów.

Chaos Chaos Icon.png

Miesza wszystkie pule przedmiotów oraz spawnuje 1-6 losowych podnoszonych.

Charged Baby Charged Baby Icon.png

Spawnuje sojusznika, który co 4 wyczyszczone pokoje upuszcza baterię. Po przyjęciu przez niego obrażeń istnieje szansa na zamrożenie wszystkich wrogów.

Circle Of Protection Circle Of Protection Icon.png

Daje Isaac'owi biały promień zadający obrażenia wrogom. Ponadto istnieje szansa na odbicie pocisku wroga w jego stronę.

Continuum Continuum Icon.png

Zwiększa zasięg o 2.25 i wysokość strzału o 1.5. Pociski Isaac'a zaczynają przenikać przez ściany i pojawiać się po przeciwnej stronie. Łzy przelatują także nad przeszkodami.

Crack Jacks Crack Jacks Icon.png

Daje jeden pojemnik na czerwone serce oraz spawnuje obok Isaac'a bibelot.

Crown Of Light Crown Of Light Icon.png

Na głowie postaci pojawia się korona. Gdy Isaac ma wypełnione wszystkie serca, zaczyna emanować ona światłem, a łzy zastępowane są zadającymi dwukrotne obrażenia diamentami. Efekt znika po otrzymaniu obrażeń.

Curse Of The Tower Curse Of The Tower Icon.png

Po otrzymaniu obrażeń spawnuje 6 Troll Bomb (efekt karty XVI The Tower).

Dead Eye Dead Eye Icon.png

Zwiększa obrażenia za każdym razem, gdy Isaac trafi w przeciwnika. Efekt znika po chybieniu.

Eden's Blessing Eden's Blessing Icon.png

Zwiększa szybkostrzleność. Na początku kolejnego podejścia do gry daje losowy przedmiot.

Empty Vessel Empty Vessel Icon.png

Gdy postać nie ma żadnych czerwonych serc, umożliwia latanie i daje losową szansę na aktywację krótkotrwałej tarczy. Bonusy znikają jednak przy posiadaniu jakiegokolwiek czerwonego serca.

Epiphora Epiphora Icon.png

Stopniowo zwiększa szybkostrzelność, gdy łzy postaci nie zmieniają kierunku lotu. Jakiekolwiek obrócenie głowy przez Isaac'a skutkuje zanikiem efektu.

Evil Eye Evil Eye Icon.png

Podczas ostrzału istnieje szansa na wystrzelenie niebieskiego oka. Ma ono niską prędkość ruchu, ponadto strzela łzami w tę samą stronę co Isaac. Oko znika po kontakcie z dowolną przeszkodą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki