FANDOM

Podstawowe przedmioty do podniesienia zawierają:
Serce Klucz Moneta Bomba
Ikona przedmiotu Nazwa przedmiotu Efekt
Half heart.png Half Heart Zapełnia pół kontenera na serce.
Full heart.png Full Heart Zapełnia cały kontener na serce.
Soul heart.png Soul-Heart Daje 1 dodatkowe, jednorazowe serce.
Key.png Klucz Używany do odblokowania zamkniętych skrzyń, drzwi i bloków.
Penny.png Penny Daje 1 monetę.
Nickel.png Nickel Daje 5 monet.
Bomb.png Bomb Niszczy przeszkody (kamienie, drzwi itp.) lub rani wrogów. Może być popychany przez różne rzeczy.
1plus1.png 1+1 Free Daje 2 bomby.
Troll bomb.png Troll Bomb

Działa jak zwykła bomba z powiększonym promieniem wybuchu. Nie może być podniesiony.

Tarot Cards Icon.png Karty Tarota Przedmiot do podniesienia, który może mieć 1 z 21 efektów. Po użyciu znika.
Pill Yellow Orange Ground.png Pigułki Przedmiot do podniesienia, który może mieć różny efekt. Efekt ujawnia się po aktywacji i może mieć negatywny lub pozytywny efekt. Efekt pigułki pojawi się automatycznie, jeżeli Isaac ma przedmiot PHD.
Chest.pngGold chest.png Skrzynia Ze skrzyń mogą wypaść różne przedmioty do podniesienia. Złote skrzynie potrzebują klucza do otwarcia i może upuścić więcej przedmiotów do podniesienia niż zwykła Skrzynia. Jest szansa na pojawienie się przedmiotu.

Przedmioty do podniesienia w dodatku Wrath of the Lamb

Ikona przedmiotu Nazwa przedmiotu Efekt
Eternal.png Serce Eteryczne Daje 1 eteryczne serce, odpowiednik serca dusz. Po zebraniu drugiego lub ukończenie poziomu zamienia się na jeden pełny kontener na serce. Jest za normalnymi sercami, ale przed sercami dusz.
Golden key.png Golden Key Pozwala ci odblokować drzwi, skrzynie i bloki na danym poziomie.
Dime.png Dime Daje 10 monet.
Super Troll Bomb.png Super Troll Bomb Działa jak Troll Bomba, ale podąża za graczem.
Red Chest.png Red Chest Upuszcza 2 serca dusz, pigułki, pająki lub Troll Bomby. Alternatywnie, upuszcza Super Troll Bombę, teleportuje Isaaca do Angel Room/Devil Room lub daje 3 Niebieskie Muchy. Może również dać przedmiot związany z Guppym, oprócz Guppy's Hair Ball.
Suit card.png Zestaw Kart Ma 5 losowych efektów, które ujawniają się po podniesieniu.
Redpatch.png Bibeloty Pasywny przedmiot, które mają ukryty efekt. Tylko jeden bibelot może być noszony w tym samym czasie chyba, że gracz posiada Mom's Purse.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki