FANDOM

Podstawowe przedmioty do podniesienia zawierają:
Serce Klucz Moneta Bomba
Ikona przedmiotu Nazwa przedmiotu Efekt
Half heart Half Heart Zapełnia pół kontenera na serce.
Full heart Full Heart Zapełnia cały kontener na serce.
Soul heart Soul-Heart Daje 1 dodatkowe, jednorazowe serce.
Key Klucz Używany do odblokowania zamkniętych skrzyń, drzwi i bloków.
Penny Penny Daje 1 monetę.
Nickel Nickel Daje 5 monet.
Bomb Bomb Niszczy przeszkody (kamienie, drzwi itp.) lub rani wrogów. Może być popychany przez różne rzeczy.
1plus1 1+1 Free Daje 2 bomby.
Troll bomb Troll Bomb

Działa jak zwykła bomba z powiększonym promieniem wybuchu. Nie może być podniesiony.

Tarot Cards Icon Karty Tarota Przedmiot do podniesienia, który może mieć 1 z 21 efektów. Po użyciu znika.
Pill Yellow Orange Ground Pigułki Przedmiot do podniesienia, który może mieć różny efekt. Efekt ujawnia się po aktywacji i może mieć negatywny lub pozytywny efekt. Efekt pigułki pojawi się automatycznie, jeżeli Isaac ma przedmiot PHD.
ChestGold chest Skrzynia Ze skrzyń mogą wypaść różne przedmioty do podniesienia. Złote skrzynie potrzebują klucza do otwarcia i może upuścić więcej przedmiotów do podniesienia niż zwykła Skrzynia. Jest szansa na pojawienie się przedmiotu.

Przedmioty do podniesienia w dodatku Wrath of the Lamb

Ikona przedmiotu Nazwa przedmiotu Efekt
Eternal Serce Eteryczne Daje 1 eteryczne serce, odpowiednik serca dusz. Po zebraniu drugiego lub ukończenie poziomu zamienia się na jeden pełny kontener na serce. Jest za normalnymi sercami, ale przed sercami dusz.
Golden key Golden Key Pozwala ci odblokować drzwi, skrzynie i bloki na danym poziomie.
Dime Dime Daje 10 monet.
Super Troll Bomb Super Troll Bomb Działa jak Troll Bomba, ale podąża za graczem.
Red Chest Red Chest Upuszcza 2 serca dusz, pigułki, pająki lub Troll Bomby. Alternatywnie, upuszcza Super Troll Bombę, teleportuje Isaaca do Angel Room/Devil Room lub daje 3 Niebieskie Muchy. Może również dać przedmiot związany z Guppym, oprócz Guppy's Hair Ball.
Suit card Zestaw Kart Ma 5 losowych efektów, które ujawniają się po podniesieniu.
Redpatch Bibeloty Pasywny przedmiot, które mają ukryty efekt. Tylko jeden bibelot może być noszony w tym samym czasie chyba, że gracz posiada Mom's Purse.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki