FANDOM

Pomieszczenie będące nieoznaczone na mapie przed odkryciem wejścia do niego znajdującego się w ścianie.

Ściany pokoju są koloru ciemno szarego podbnego z Sheol. W centralnej części pokoju siedzi przypadkowo wygenerowany nieboszczyk, na przeciw którego znajduję się przeważnie stos pieniędzy.

Utorowanie drogi możliwe jest przez podłożenie bomby we właściwym miejscu. Istnieją jednakże przyrządy ułatwiające dostęp do pokoju, są to m.i.n:

  • X-Ray -  okulary odkrywające wejścia do pomieszczenia. (Wyjścia nie są blokowane nawet po rozpoczęciu walk w pokoju, co pozwala na ucieczkę w razie kłopotów)
  • Spelunker Hat - hełm górnika pokazujący położenie Secret Room na mapie.
  • Treasure Map - mapa pokazująca nam dokładną lokalizację pokoju od razu po jego zdobyciu, przy okazji ukazując rozkład pokoi na mapie.
  • Karta "Moon" - teleportuje gracza do owego pomieszczenia. Działa jednorazowo.
  • Pigułki teleportujące (telepills) - ich działanie polega na przypadkowym teleportowaniu gracza w jakiekolwiek miejsce, ale zawsze istnieje jednak cień nadziei na przemieszczenie do Secret Room.
  • Teleport! - przedmiot do aktywowania, alternatywa dla jednorazowych pigułek. Ładuje się co 2 pokoje.

Czasem jednak można natknąć się na jakiś przedmiot, niespotykane w innych pomieszczeniach. Są to m.i.n:

  • 1UP - podarowuje kolejne życie, w razie śmierci po prostu powracamy do poprzedniego pokoju.
  • Transcendence - pozbawia gracza tułowia, umożliwiając przelatywanie nad skałami i przepaściami.
  • Bob's Rotten Head - wybuchowy przedmiot powodujący duże obrażenia przeciwnikom, a także tymczasowo zatruwając ich.
  • My Little Unicorn - daje tymczasową nieśmiertelność, powodująca także możliwość ataku przeciwników przez dotyk.
  • We Need To Go Deeper! - łopata pozwalająca na ominięcie całego poziomu poprzez wygenerowanie zapadni do nastepnej rundy.
  • The Book Of Belial - podwyższa obrażenia zadawane przez gracza w pokoju, w którym jest użyta. Tymczasowo dokonuje także zmian kosmetycznych bohatera.
  • Epic Fetus - Issac strzela celownikiem na który po ok. 2 sekundach spada pocisk zadający dużo obrażeń.
  • Raw Liver - podwyższa maksymalne zdrowie o 2.
  • Dad's Key -  otwiera wszystkie drzwi od pokoju.
Okazyjnie, po wejściu do pokoju gracz może natknąć się na Minibossa Greeda albo Super Greeda. Walka z nim nie jest jednakże konieczna, gdyż możliwa jest ucieczka przez dziurę w ścianie, zawsze stojącą otworem.
Secret Drzwi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki