Serce Matki to finałowy boss w poziomie The Womb. Warto zwrócić uwagę na fakt, że po wejściu do pokoju obok serca znajduje się para laserowych oczu, należy więc być czujnym.
Moms Heart Full

Serce Mamy

Serce Matki, podobnie jak Gurdy jest postacią statyczną zlokalizowaną w centralnej części pomieszczenia. Samo w sobie nie stanowi zagrożenia, nie zadaje również obrażen graczowi podczas styku z nim. Taktyka serca polega na przywoływaniu innych postaci do walki z graczem. Za każdym razem grupa wrogów pojawia się na środku ekranu, poniżej serca, a ono samo ukrywa się w górnej warstwie organów. Powraca dopiero po oczyszczeniu pokoju z jego pomocników, po czym przywołuje kolejnych.

W końcowym etapie gry, gdy serce jest już słabe sięga po drastyczny środek; zaczyna wyrzucać czerwone, wybuchające kule w różne strony pozostawiające maź, która w kontakcie z graczem zadaje mu obrażenia.

Strategia

Rekomendowane jest zwykłe ustawienie się równolegle do wroga i oddawanie strzałów, przy zachowaniu ostrożności w razie ataku przywołanych potworów, bądź wspomnianych wcześniej czerwonych pocisków.

Jeśli masz bomby, ustawiaj je pośrodku serca. Wtedy, gdy serce przywoła jakieś potwory wybuchną, przy czym serce straci życie i nie ucieknie.

Używając 'The Bible' możesz natychmiast zniszczyć serce, podobnie jak Matkę. Nie mylić z podobnie wyglądającym The Book of Revelations, które nie działa ani na Matkę, ani na Serce.

Po zniszczeniu Serca Matki 9 razy, ostatecznym bossem w The Womb zostanie It Lives.

Film

The Binding Of Isaac MOM'S HEART01:34

The Binding Of Isaac MOM'S HEART