Serce Matki to finałowy boss w poziomie The Womb. Warto zwrócić uwagę na fakt, że po wejściu do pokoju obok serca znajduje się para i laserowych oczu, należy więc być czujnym.
Moms Heart Full.png

Serce Mamy

Serce Matki, podobnie jak Gurdy jest postacią statyczną zlokalizowaną w centralnej części pomieszczenia. Samo w sobie nie stanowi zagrożenia, nie zadaje również obrażen graczowi podczas styku z nim. Taktyka serca polega na przywoływaniu innych postaci do walki z graczem. Za każdym razem grupa wrogów pojawia się na środku ekranu, poniżej serca, a ono samo ukrywa się w górnej warstwie organów. Powraca dopiero po oczyszczeniu pokoju z jego pomocników, po czym przywołuje kolejnych.

W końcowym etapie gry, gdy serce jest już słabe sięga po drastyczny środek; zaczyna wyrzucać czerwone, wybuchające kule w różne strony pozostawiające maź, która w kontakcie z graczem zadaje mu obrażenia.

Strategia

Rekomendowane jest zwykłe ustawienie się równolegle do wroga i oddawanie strzałów, przy zachowaniu ostrożności w razie ataku przywołanych potworów, bądź wspomnianych wcześniej czerwonych pocisków.

Jeśli masz bomby, ustawiaj je pośrodku serca. Wtedy, gdy serce przywoła jakieś potwory wybuchną, przy czym serce straci życie i nie ucieknie.

Używając 'The Bible' możesz natychmiast zniszczyć serce, podobnie jak Matkę. Nie mylić z podobnie wyglądającym The Book of Revelations, które nie działa ani na Matkę, ani na Serce.

Po zniszczeniu Serca Matki 9 razy, ostatecznym bossem w The Womb zostanie It Lives.

Film

The Binding Of Isaac MOM'S HEART01:34

The Binding Of Isaac MOM'S HEART