FANDOM

SuperGreed
Miniboss będący silniejszą wersją Chciwości. Od jego słabszego kuzyna odróżniają go dwa centy zamiast oczu i znak dolara na czole.

Zachowanie

Super Chciwość ma więcej punktów życia. Jego taktyka nie zmieniła się, jednak strzela czterema, nie trzema pociskami, a zamiast Hopperów respi groźniejsze Keepery. I on i przywoływane potwory odbierają monety po trafieniu w gracza.

Strategia

Super Greed należy do trudniejszych minibossów. Duże obrażenia i ilość bomb bardzo pomagają w tej walce - silniejsze strzały pozwalają szybciej pozbawiać potwora życia. Bomby natomiast pomagają niszczyć Keepery, których potwór respi naprawde dużo. Grając jako Samson można wykorzystać Keepery jako źródło dodatkowej siły rażenia, niepolecam jednak tej metody, bo Super Greed nie próżnuje. Najlepszym wyborem na tę walkę są The Candle, Dr. Fetus i Mr. Mega.

Może zrespić A Quarter oraz Steam Sale zamiast kupki monet po śmierci.

Ciekawostki

  • Kiedy spotyka się ich dwóch, tylko jeden Super Greed respi monety po śmierci.
  • Tak jak z Greed'em, żaden Super Greed nie może zrespić pomocników, dopóki któryś z nich nie zostanie zniszczony (tylko, kiedy jest ich dwóch).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki