FANDOM

Duke of Flies

Dukeofflies full

Official artwork by Edmund McMillen

Piętro(a) na których występuje:
Basement
Cellar

Powiązany(i) boss(owie):
The Husk

Atak(i):
spawnowanie much
spawnowanie dużych much
spawnowanie suckerów (pomarańczowy)
krwiste strzały (zielony)
spawnowanie podwójnych much (zielony)
spawnowanie strzelających much (pooter)

Efektywny(e) przedmiot(y):
Mr.Boom
The Sad Onion
Number One
Cupid's Arrow
Bomby

Wypadający(e) przedmiot(y):
zwykłe Przedmioty

zwykłe przedmioty z WoTL

Odblokowany po:
N/A

Punkty życia: {{{base hp}}}

Przyrost punktów życia co podłogę: {{{Stage hp}}}

The Duke of Flies - Boss występujący w The Basement.

Wygląd

Przypomina olbrzymią głowę, w której lęgną się muchy. Jest chyba jeszcze żywy, bo wydaje dźwięki. NIe posiada oczu. Na jego brzuchu jest zaszyta rana. Ma grudki i duże usta w których trzyma muchy. Posiada 4 małe odnóża.

Zachowanie

The Duke of Flies nie zadaje obrażeń bezpośrednio i tylko dryfuje po pokoju. Gdy się go zaatakuje, wymiotuje Flies, lub Large Attack Flies, z czego te pierwsze nie zaatakują, dopóki Duke ich nie "odwoła". Tworzą one swego rodzaju żywą tarczę dla bossa, Large Attack Flies natomiast mają więcej życia i będą uporczywie podążać za graczem, przy czym mają wyjątkowo wredny sposób poruszania się - nie są na tyle głupie, by podążać prostą drogą do gracza, będą poruszać się poza zasięgiem skutecznego strzału i poruszają się bardzo nieprzewidywalnie.

Strategia

The Duke of Flies ma bardzo mało życia, problemem nie jest sam boss, ale muchy, które ciągle respi. Jeżeli spotykasz go na początku podłóż bombę żeby zneutralizować 2/3 życia ponieważ gdy nie grasz Samsonem możesz mieć spore kłopoty z wyeliminowaniem much.My litle unicorn , Technology 2 lub Brimstone są bardzo dobrym wyborem, bo skutecznie niszczą muchy i dotkliwie ranią samego Duka, a najlepiej, jeżeli gracz posiada Dr. Fetus.

Odmiany Czempion

Pomarańczowa

Duke of Flies Orange

W tej odmianie chempion The Duke of Flies jest większy, posiada więcej życia i respi normalne muchy i Suckers zamiast Large Attack Flies.

Zielona

Duke of Flies Green

Wymiotuje krwią we wszystkich kierunkach i respi Moters zamiast normalnych much.

Inną wersją bossa jest The Husk i jest pośmiertną wersją Duka

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki