The Haunt

Boss The Haunt

The Haunt podczas gry

Piętro(a) na których występuje:
Cellar
Zwykły przeciwnik w późniejszych poziomach

Powiązany(i) boss(owie):
N/A

Atak(i):
Faza 1

  • Latanie po pokoju (obrażenia przez dotyk)

Faza 2

  • Strzelanie pięcioma łzami lub czerwonym laserem (Brimstone)
  • Szarża w kierunku gracza

Wypadający(e) przedmiot(y):
Przedmioty

Odblokowany po:
Odblokowaniu Cellar

Punkty życia: {{{base hp}}}

Przyrost punktów życia co podłogę: {{{Stage hp}}}

The Haunt jest jednym z bossów występujących w Cellar. Może pojawić się w późniejszych podłogach jako zwykły wróg.

Zachowanie

Faza 1

  • Walka zaczyna się z uwolnieniem jednego z Lil' Haunts krążących wokół bossa. On sam jest, póki co, niewrażliwy na obrażenia.
  • Po zabiciu duszka od The Haunt oddzielają się dwaj pomagierzy.
  • Kiedy każdy Tiny Haunt zostanie zabity...

Faza 2

  • Boss przechodzi na górę ekranu poruszając się w lewo i prawo.
  • Stanie wprost The Haunt'a spowoduje, że ten użyje któregoś z poniższych ataków:
    • Wystrzelenie pięciu szybko lecących łez
    • Wystrzelenie lasera podobnego do Brimstone
  • Jeśli gracz zatrzyma się na górnej ścianie, boss może zaszarżować.
    • Im mniej ma życia, tym szybciej i dalej szarżuje.
    • Ten atak może zostać łatwo zatrzymany przez bombę.

Taktyka

The Haunt jest dosyć paskudnym przeciwnikiem. Można go zabić na dwa sposoby:

  1. Lil' Haunts to naprawdę paskudne stworki; co jakiś czas strzelają krwawą łzę obok gracza (zazwyczaj leci ona tak, że po ruszeniu się Isaac otrzyma obrażenia). Powinno się iść wtedy w drugą stronę.
  1. Chodzenie w bok i strzelanie do bossa jest dobrym pomysłem, o ile nie wystrzeli łez lub lasera.
  2. Warto mieć dużo bomb; jeśli boss zaszarżuje, można go nimi zablokować, a ich eksplozja może nawet go zabić.

Galeria