The Lost

The Lost App 120.png

Statystyki

Podstawowe życie:
0

Podstawowy atak:
2

Podstawowa szybkość ataku:
2

Podstawowa odległość ataku:
2

Podstawowa szybkość:
2

Startowe przedmioty:
Brak

Startowe aktywowane i/lub zbierane przedmioty:
Latanie, DLC Indicator.pngD4, DLC Indicator.pngHoly Mantle (po wpłaceniu 879 monet do Greed Machine)

The Lost to sekretna postać w grze The Binding of Isaac: Rebirth. Nie ma on życia, ale może za to zawierać darmowe pakty z diabłem.

W grze the Lost ginął po wyjściu z gry i ponownym jej uruchomieniu. Ten bug został naprawiony w wersji 1.02.

Jeśli gracz znajdzie przedmioty takie jak Judas' Shadow, Ankh lub Lazarus' Rags i zginie, The Lost odrodzi się jako Lazarus, Black Judas lub ??? w zależności od przedmiotu, który zebrał. Zaleca się unikanie tych przedmiotów jeśli chcemy zdobyć osiągnięcia związane z Zaginionym.

Osiągnięcia związane z postacią

Przedmioty

Negatywne

  • Brak życia czyni tę postać najtrudniejszą w grze.
    • Przedmioty zwiększające życie nie działają, a zbieranie wszelkich serc jest niemożliwe; pomimo, że The Lost może zbierać serca dusz i czarne serca, nie ma z nich pożytku.
  • Leo oraz Thunder Thighs nie są dobrymi przedmiotami podczas gry tą postacią. Gracz może przypadkowo nastąpić na trujący grzyb, wybuchową skałę lub polipa w The Womb, co kończy grę. Jedynymi atutami tych przedmiotów jest możliwość zebrania dodatkowego przedmiotu z Retro Treasure Room.
  • Każdy przedmiot eksplodujący (Anarchst Cookbook, Mr. Boom, Bob's Brain...) powinien być używany z najwyższą ostrożnością, ponieważ przez przypadek można zginąć. Podobnie jest z przedmiotami zabierającymi życie (IV Bag, Blood Rights) oraz Blood Donation Machine.

Pozytywne

  • Dzięki niemu, można odblokować wartościowe przedmioty.

Sposób odblokowania

Afterbirth

Aby odblokować The Lost w dodatku Afterbirth trzeba zdobyć odblokować bibelot Missing Poster, a później zginąć w Sacrifice Room z tym przedmiotem.

Rebirth

Aby odblokować The Lost, należy wykonać kilka kroków:

  1. Zostać zabitym przez Mulliboom'a jako Isaac na pierwszym piętrze.
  2. Umrzeć przez postawienie bomby jako Maggy w The Caves/Catabombs.
  3. Zostać zabitym przez nogę Matki jako Judas w The Depths.
  4. Zostać pokonanym jako Azazel przez Szatana w drugiej fazie.

Przydatne seedy

Krok pierwszy - Isaac

Krok drugi - Maggy

Krok trzeci - Judas

Krok czwarty - Azazel

Galeria

TheLost.png

Grywalne postacie
Isaac scribble.png
Isaac
Magdalene scribble.png
Magdalene
Cain scribble.png
Cain
Judas scribble.png
Judas
Eve scribble.png
Eve
BlueBaby scribble.png
???
Samson scribble.png
Samson
Azazel scribble.png
Azazel
Lazarus scribble.png
Lazarus
Eden scribble.png
Eden
Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia

Strategia