FANDOM

The Womb (ang. łono) to czwarty świat który jest odblokowany przez zabicie matki po raz pierwszy, a dostajemy się tam po ponownym jej pokonaniu. możliwe jest też dostanie się tam bez walki przez użycie przedmiotu We Need to Go Deeper! lub przez klapę w pokoju I AM ERROR!

Na The Womb widać jest stosowne różnice w stosunku do innych światów. Przede wszystkim przeciwnicy, wejście do Curse Room i maszyna do oddawania krwi odbierają na raz całe serce zdrowia, a nowi przeciwnicy wyglądem przypominają robaki, lub niektóre części ciała, wiele z nich może ponadto swobodnie zmienić położenie w pokojach (swego rodzaju teleportacja, tylko, ze wygląda ona inaczej, a konkretnie potwór znika w podłodze i pojawia się w innej jej części.)

Bossowie z poprzednich światów pojawiają się jako regularni przeciwnicy nawet w Challenge Room, a Sklep i Treasure Roomy nie są tu spotykane. Natomiast w pokojach z minibossami spotyka się też dwa Grzechy Główne zamiast jednego z dużą szansą na spotkanie Super Grzechu.

W ostatnim poziomie łona spotykamy Serce Matki. Po pokonaniu go 9 razy zawsze będziemy spotykać It Lives.

Potwory

Bossowie którzy są jako normalne potwory

Bossowie