Guppy

Guppy App.png

Gracz zamienia się w kota Isaaca - Guppy'ego po podniesieniu trzech z 6 elementów, które znajdują się w tabeli. W tej formie Isaac zyskuje możliwość latania i po zadaniu obrażeń przeciwnikowi, pojawiają się przyjazne niebieskie muchy (1 trafienie - 1 mucha), które atakują wrogów.

Nazwa Ikona Efekt Ładowanie
Dead Cat Dead Cat Icon.png

Ustawia liczbę kontenerów serc na 1 oraz daje możliwość dziewięciokrotnej śmierci. Po śmierci gracz teleportuje się do ostatniego bezpiecznego pokoju oraz ponownie ustawia liczbę kontenerów serc na 1.

Guppy's Collar Guppy's Collar Icon.png

Gracz otrzymuje 50% szans na ożywienie z połową serca po śmierci.

Guppy's Head Guppy's Head.png

Po użyciu pojawia się od 2 do 4 niebieskich much.

1
Guppy's Paw Guppy's Paw Icon 50px.png

Usuwa jeden pojemnik na serce w zamian za 3 serca dusz.

Brak
Guppy's Tail Guppy's Tail Icon.png

Zwiększa szansę na znalezienie złotej i normalnej skrzyni.

Guppy's Hair Ball Guppy's Hair Ball Icon.png

Za Isaac'iem podąża kulka kłaków. W przypadku, gdy dotknie ona wroga, zada mu obrażenia. Po zabiciu wroga kulka się powiększa. Im jest większa, tym łatwiej się nią steruje. Jej rozmiar zmniejsza się o połowę wchodząc do nowego poziomu.

Lord Of The Flies

Lord Of Flies App.png

Gracz zamienia się w wielką muchę, która potrafi latać. Kiedy gracz jest w tej formie, wrogie muchy automatycznie będą zamieniały się w niebieskie muchy.

Aby stać się "Panem Much", należy zebrać przynajmniej trzy z poniższych przedmiotów:

Nazwa Ikona Opis
???'s Only Friend Blue Baby's Only Friend Icon 50px.png

Przywołuje dużą niebieską muchę, którą można kontrolować za pomocą strzałek na klawiaturze.

BBF BBF Icon 50px.png

Ten pomocnik jest przyjazną odmianą Boom Fly. Lata po przekątnej pokoju i wybucha, jeśli dotknie wroga. Eksplozja rani także gracza. Po jakimś czasie mucha rodzi się na nowo.

Best Bud Best Bud Icon 50px.png

Po otrzymaniu obrażeń pojawia się biała mucha podobna do Distant Admiration. Znika przy wejściu do nowego pokoju.

Big Fan Big Fan Icon 50px.png

Duża mucha wielkości Boom Fly krąży z wolną prędkością wokół postaci w odległości zbliżonej do Cube of Meat. Blokuje pociski i lasery wrogów oraz zadaje obrażenia przez dotyk.

Distant Admiration Distant Admiration Icon 50px.png

Czerwona mucha krąży wokół Isaac'a atakując w odległości większej, niż muchy Halo of Flies, czy Pretty Flies, ale mniejszej niż Forever Alone. Zadaje większe obrażenia niż FA.

Forever Alone Forever Alone Icon 50px.png

Niebieska mucha krąży w dużej odległości od postaci. Zadaje obrażenia wrogom.

Halo Of Flies Halo Of Flies Icon 50px.png

Wzywa dwie muchy orbitujące wokół gracza. Blokują one pociski i zadają obrażenia okolicznym wrogom.

Hive Mind Hive Mind Icon 50px.png

Zwiększa rozmiary i obrażenia przyjaznych much oraz pająków.

Skatole Skatole Icon 50px.png

Niemal wszystkie rodzaje much przestają szkodzić Isaac'owi.

Smart Fly Smart Fly Icon 50px.png

Żółta mucha zaczyna krążyć wokół postaci blokując pociski i zadając wrogom obrażenia. Jednak po otrzymaniu ciosu mucha odłącza się od Isaac'a i zaczyna "mścić" się na wrogu. Może atakować jednego potwora na pokój.

The Muliigan The Mulligan Icon 50px.png

Daje szansę na spawn niebieskiej muchy po trafieniu we wroga.

Infestation Infestation Icon 50px.png

Po otrzymaniu obrażeń pojawiają się 1-3 Blue Flies.

Seedy

  • AV7Z 4042

Pozwala na zamianę w Guppy'ego w Curse Room w Basement I, jeżeli gracz posiada bombę i nie odblokował Pandora's box.

  • RA1J KVDB

W Basement II w Devil Room można kupić Guppy's Tail za 1 serce, Dead Cat za 1 serce, a w Red Chest znajduje się Guppy's Head na środku pokoju.