FANDOM

" A gdy otworzył wtórą pieczęć, słyszałem wtóre zwierzę mówiące: Chodź, a patrz! I wyszedł drugi koń rydzy; a temu, który na nim siedział, dano, aby odjął pokój z ziemi, a iżby jedni drugich zabijali, i dano mu miecz wielki."

Jest to boss, który
BC War

Wojna (ang. War)

może wystąpić na końcu pierwszego piętra w The Depths lub Necropolis lub zamiast tradycyjnego boss'a, gdy gracz przeszedł już raz grę (przynajmniej zabita Matka).

Wygląd

Wojna wygląda jak czerwony,człowiekopodobny stwór który jeździ na czerwonym drewnianym koniu. W odróżnieniu od innych jeźdźców, drewniany koń Wojny na pierwszy rzut oka wygląda jak byk. Wojna też nie odnosi obrażeń od trucizny. Jest jednym ze sługusów Satana.

Zachowanie

Walka z Wojną jest podzielona na dwie fazy, tak jak z każdym Zwiastunem nie licząc Conquesta.

Faza Pierwsza

100px-War

W tej fazie War jeździ na swoim lewitującym "koniu". Atakuje poprzez wystrzelenie sześciu krwawych pocisków, serię trzech szarż, lub spawnując pięć Troll bomb po tym jak wyleci nad pokój.

Faza Druga

55px-War horseless ingame

Po otrzymaniu odpowiedniej liczby obrażeń Jeździec traci "konia" i spada z niego będąc na chwilę ogłuszonym. W tej fazie War wyłącznie ściga gracza (jak Gemini, Steven, lub obie wersje Lust) dążąc do zadania obrażeń przez styczność z nim. Zawsze, kiedy boss otrzyma kolejną porcję obrażeń, "potyka się" i upada na podłogę czyniąc go podatnym na obrażenia.

Wersja Czempion

200px-War black
Podczas pierwszej fazy zostawia Troll Bomby zawsze, kiedy przeleci przez ekran podczas szarży i spawnuje dwie Mega Troll Bomby zamiast pięciu mniejszych. W Fazie Drugiej starcia oprócz normalnego pościgu zawsze, kiedy boss "potknie się" wystrzeliwuje sześć krwawych pocisków dookoła siebie.

War - Wojna00:52

War - Wojna

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki