FANDOM

Są to specjalne rozgrywki dodane w DLC Wrath of the Lamb, w których zawsze gramy Isaac'iem. Każde z nich ma ściśle ustalone reguły rozgrywki, których należy przestrzegać, np. trzeba pokonać ustalonego bossa z konkretnym przedmiotem, lub na konkretnych warunkach.

Ostrzeżenie: pominięcie celu przez pokój I AM ERROR! sprawi, że zadanie będzie niemożliwe do wykonania, dopóki nie zacznie się go ponownie.

Typy wyzwań

Twórcy gry przygotowali 10 wyzwań:

1. Dark Was the Night

Każdy poziom zaczynamy z klątwą ciemności - nie widzimy minimapy. Nasz cel to pokonanie Matki na The Depths, a nagrodą jest odblokowanie przedmiotu The Candle. Treasure Room'y są nadal spotykane.

2. 7 Years Bad Luck

Zaczynamy grę bez przedmiotu z ujemnym szczęściem. Na każdym poziomie jest szansa na otrzymanie losowej klątwy i nie pojawienie się Treasure Room'u. Nasz cel to pokonanie Matki, nagrodą jest odblokowanie bibelotu Lucky Toe.

3. Large Marge

Każdy poziom zaczynamy z klątwą labiryntu (poziomy są dwa razy większe), Treasure Room'y nadal są spotykane. Nasz cel - pokonanie Matki, nagroda - odblokowanie bibelotu Burnt Penny.

4. 9 Deaths

Zaczynamy z przedmiotem Dead Cat, Treasure Room'y nadal są spotykane. Nasz cel - pokonanie Matki, nagroda - odblokowanie przedmiotu Guppy's Tail

5. Lord of the Flies

Zaczynamy mając The Mulligan i Infestation, nie ma Treasure Room'ów. Nasz cel - Pokonanie Mom's Heart/ It Lives na The Womb, nagroda - odblokowanie bibelotu Fish Head.

6. The Doctor's Revenge

Zaczynamy mając Dr. Fetus i Doctor's Remote, nie ma Treasure Room'ów. Nasz cel - Pokonanie Mom's Heart/ It Lives, nagroda - odblokowanie przedmiotu Epic Fetus.

7. Meat 4 Ever

Zaczynamy mając 4 Cube of Meat, nie ma Treasure Room'ów. Nasz cel - pokonanie Mom's Heart/ It Lives, nagroda - odblokowanie przedmiotu Super SMB Fan.

8. Spider Boy

Zaczynamy mając Mutant Spider i Spider's Bite, nie ma Treasure Room'ów. Nasz cel - pokonanie Mom's Heart/ It Lives, nagroda - odblokowanie przedmiotu Spider But.

9. Isaac Was Good Today

Zaczynamy mając Holy Grail i The Halo, nie ma Treasure Room'ów. Nasz cel - Pokonanie Satan w Sheol, nagroda - odblokowanie bibelotu Counterfeit Penny.

10. The Purist

Zaczynamy nie mając przedmiotów, nie ma Treasure Room'ów. Nasz cel - pokonanie Isaac (boss) w Cathedral, nagroda - odblokowanie przedmiotu Daddy's Love. Ostatnie wyzwanie jest odblokowane po pokonaniu po raz pierwszy Isaac (boss).

Ciekawostka - Możliwe jest ukończenie wyzwań jako dowolna postać - gra ma buga, który polega na tym - po naciśnięciu Escape gracz wraca do menu gry, potem po wciśnięciu Spacji ponownie przechodzi do menu wyboru bohaterów. Teraz szybko wciskając kursory może wybrać sobie bohatera, którym chce ukończyć wyzwanie (trzeba to zrobić, zanim ekran przejdzie do planszy). Jednak po ponownym wciśnięciu spacji gracz i tak rozegra wyzwanie jako Isaac.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki