FANDOM

Envy.png

Envy

Zazdrość - jest jednym z mini-bossów, które reprezentują siedem grzechów głównych.

Wygląd

Jest to szary demon, który ciągle się uśmiecha, i wydaje się, że ma szew w dół jego ciała. (Prawdopodobnie, tak dzieli siebie.) Jego ostatnia część traci Trollface a powstaje Poker Face.

Zachowanie

Zazdrość porusza się po Pokoju, jeśli dotkniesz go otrzymujesz obrażenia. Gdy Jego zdrowie spadnie do Zera i dzieli się na Dwie Mniejsze części, są też szybsze i mają mniej zdrowia. Te można podzielić na mniejsze części ,i ponownie, ci znowu, dzieki czemu można mieć do 8 części zazdrości na raz.

Zazdrość możliwa jest do spotkania w wersji Champion, koloru niebieskiego, różni się od zwykłej wersji lekko zwiększoną szybkością i podziałem na Trzy Mniejsze części zamiast dwóch. Każda z części po rozpadzie championa również będzie niebieska. Zazdrość w normalnej wersji przy rozpadzie również ma szanse na zespawnowanie niebieskich części.

Po zniszczeniu ostatniej części Zazdrości wylatuje Troll Bomb, a bardzo rzadko Shoop da Whoop.

Strategia:

Zaleca się, aby gracz koncentrował się na jednej części. Minimalizuje to liczbę wrogów, których musisz śledzić i sprawia, że​​ znacznie łatwiej walczyć.Ogólna strategia polega na podzieleniu go na pół, a następnie atak aż do rozdzielenia. Powtórz ten proces. Następnie wróć do zabijania nieco większych połówek aż boss zostanie pokonany. Strategia ta jest szczególnie ważna, gdy walczysz z wieloma Envy w The Womb lub Sheol.

175px-Bc isaac.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki