FANDOM

Znaki Zodiaku stanowią 12 pasywnych, możliwych do zebrania przedmiotów bazowanych na znakach astrologicznych.

Lista znaków zodiaku

Nazwa Ikona Efekt
Aries Aries Ikona Zwiększa szybkość oraz daje graczowi rogi zadające obrażenia przy dotknięciu wroga.
Taurus Taurus Ikona Zmniejsza szybkość oraz włącza efekt My Little Unicorn po utrzymaniu ognia przez jakiś czas.
Gemini Gemini (Przedmiot) Ikona Płód Gemini zostaje przywiązany do Isaaca. Teraz będzie atakował wrogów dotykiem.
Cancer Cancer Ikona Zmienia dłonie Isaaca na krabie pazury. Dodaje trzy serca dusz i zatruwa przeciwników, gdy go zaatakują. Dodatkowo po przyjęciu obrażeń, Isaac świeci niebieskim światłem, co zmniejsza wszystkie zadawane mu ciosy do połowy serca.
Leo Leo Ikona Pozwala niszczyć skały, poprzez wejście na nie.
Virgo Virgo Ikona Regeneruje całe twoje zdrowie po zebraniu. Raz na pokój, gdy zostajesz zraniony, otrzymasz tymczasową tarczę.
Libra Libra Ikona Daje 6 monet, 6 kluczy oraz 6 bomb. Balansuje wszystkie atrybuty.
Scorpio Scorpio Ikona Zatruwa twoje łzy.
Sagittarius Sagittarius Ikona Zwiększa szybkość strzału oraz dodaje do łez efekt penetracji.
Capricorn Capricorn Ikona Zwiększa wszystkie statystyki.
Aquarius Aquarius Ikona Powoduje, że ślad łez zostaje za graczem, zadając obrażenia wrogom, którzy na niego wejdą.
Pisces Pisces Ikona Zwiększa łzy, które od teraz odpychają przeciwników.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki